Vi välkomnar den nya brasilianska ambassadören i Sverige





Vi välkomnar den nya brasilianska ambassadören i Sverige

Brasilianska Handelskammaren i samarbete med Stockholms Handelskammaren vill varmt välkomna den nya brasilianska ambassadören i Sverige, Mrs Leda Lúcia Martins Camargo. Kom och lyssna på henne och andra spännande föreläsare.

 

Datum och tid: Fredag den 20 maj 2011, 18:00 - 21:00

Plats: Handelskammarhuset, Västra Trädgårdsgatan 9, Stockholm

 

Program:

18:30   Elisa Sohlma, VD för Brasilianska Handelskammaren

18:35   Maria Rankka, VD för Stockholms Handelskammaren

18:45   Rolf Kenmo, Managementkonsult för Humankonsult AB

             "Why do Brasilians and Swedes cooperate so well"?

19:45   Mrs Leda Lúcia M. Camargo, Brasiliens ambassadör i Sverige

20:00   Mingel

 

Vi bjuder på lättare fortärning och vin

Antal platser är begränsat och först till kvar gäller. Skicka in din anmälan så snart som möjligt till [email protected] senast 15 maj, och ange ditt förnamn och efternamn.

Välkomna!


Kommentarer
Postat av: Rolf Kenmo

Det blev en bonus för mig med alla brasiliansk-svenska par, som kom och tackade för min föreläsning, dvs de tyckte att de hade nytta av den för att få det bättre tillsammans. Det var kul för mig att höra!



Jag har nu lagt upp min presentation (pdf-format) på min blogg enligt ovan och 20 maj.

2011-06-07 @ 16:29:03
URL: http://www.humanguide.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0